Raspunsuri utile pentru cele mai des intalnite intrebari

  1. Cum comand produsul dorit?
    Raspuns: Nimic mai simplu! Comanda se poate face online urmand informatiile de aici, telefonic sunand la numarul de telefon 0735.189.963, pe whats app (valabil doar pe mobil) sau pe facebook aici. Doresti sa fii contactata de catre un operator Evio? Tot ce trebuie sa faci este sa-ti lasi numarul de telefon in campul dedicat din pagina de produs.
  2. Pot schimba produsul daca nu mi se potriveste?
    Raspuns: Da, este mai simplu decat crezi! Daca produsul nu ti se potriveste sau pur si simplu nu iti place, contacteaza-ne la telefon 0735.189.963, spune-ne ce produs doresti la schimb si noi trimitem curierul la tine pentru a face schimbul.
  3. Pot returna produsul?
    Raspuns: Da, produsul se poate returna in termen de 14 zile fara sa fie necesara vreo explicatie. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur. Pentru mai multe detalii, te rugam sa citesti politica de retur.
  4. Cum platesc?
    Raspuns: Aici exista 2 variante. Plata ramburs la livrare, sau online cu cardul bancar. Inainte de a finaliza comanda va trebui sa bifezi ce varianta preferi.
  5. Cum verific unde este coletul?
    Raspuns: Tot ce trebuie sa faci este sa introduci numarul de AWB pe acest link: https://www.bookurier.ro/colete/AWB/track0.php
  6. Cum imi aleg masura potrivita?
    Raspuns: Deoarece lucram cu furnizori din cateva tari diferite, la Evio fiecare produs este masurat individual. Pentru a-ti alege masura potrivita, te rugam sa consulti tabelul de marimi de aici: https://evio.ro/tabel-marimi-rochii