Consumatorul / clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga de la data primirii produselor de catre consumator conform “Ordonanţei de Urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative”.
Conform Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014 produsele cosmetice desigilate nu se pot returna.
Un produs poate fi returnat (fără să fie necesară o explicație) în termen de maxim 14 zile de la primirea lui de catre cumpărător.
Procesul de returnare apartine in exclusivitate clientului. Returnarea se poate face doar prin curier rapid (orice firma de curierat doriti). In cazul unui retur, taxa de transport este achitata de catre client. Atentie, coletul de retur NU trebuie sa fie cu plata ramburs !
In cazul in care doriti sa returnati / schimbati un produs, tot ce trebuie sa faceti este sa completati Formularul de Retur sau Formularul de Schimb si apoi sa returnati produsul la adresa indicata dupa expedierea formularului.
Produsele returnate vor fi acceptate doar dacă:
– nu prezintă semne că ar fi fost modificate, purtate sau spalate.
– coletul este trimis prin curier catre noi, fara ramburs.
– in cazul in care comanda a fost insotita de un cadou, acesta trebuie returnat impreuna cu produsul / produsele returnate, in acelasi colet.
La primire vom verifica atent produsele, iar in cazul in care constatam probleme vom refuza returul.
Daca indepliniti toate conditiile de retur, atunci vom accepta returnarea produsului / produselor si rambursarea sumelor platite de client pe produsele cumparate. Returul banilor va fi facut in contul pe care clientul l-a precizat in formularul de retur. NU notati contul bancar pe un biletel in interiorul coletului !
Schimbul de produse
- Produsul comandat initial pentru care s-a efectuat schimbul, trebuie returnat in conditii optime. Acesta nu trebuie purtat, spalat, uzat etc. De asemenea, va rugam sa nu rupeti eticheta. Daca produsul returnat este diferit de cel comandat initial sau nu este intr-o stare buna, Evio Fashion isi rezerva dreptul de a actiona in consecinta in conformitate cu prevederile legale!
- Schimbul gratuit se aplica doar pentru produsele cu un pret mai mare de 100 lei!
- Schimbul gratuit este disponibil o singură dată. Pentru fiecare schimb suplimentar se va percepe o taxă de 20 lei per schimb.
- Schimbul gratuit poate fi realizat doar pentru produse cu o valoare cel puțin egală cu cea a produsului comandat inițial. În caz contrar, se va aplica o taxă de 20 lei pentru schimb.
Site ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor): http://www.anpc.gov.ro/